Numer seryjny Windows 95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 19:51:34 MET DST

Czy orientujecie sie moze, w czym to ustrojstwo ma zaszyty numer
seryjny i na ktorej dyskietce instalacyjnej wystepuja te pliki ?

Wycinam wlasnie G'95 z pozostalych nowych IBM-ow i bede zakladal
Dosa. Chcialbym jednak 'na wszelki wypadek' zgrac na dyskietki wersje
instalacyjna z wszystkich - a nuz jakis geniusz z centrali uszczesliwi
mnie jakims softem, ktory bedzie chodzil wylacznie pod G'95.
Nie mam najmniejszej ochoty produkowac kilkuset dyskietek - chcialbym
sobie zrobic dwa komplety 'uniwersalne' i po jednej dyskietce z
kazdego, zawierajacej numery seryjne. Niestety, nie wiem ktora to,
a u Malomiekkiego wcale nie jest oczywiste, ze numer seryjny jest na
pierwszej dyskietce instalacyjnej - pamietam, ze w Wordzie 2.0 Ang byl
na czwartej lub piatej.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl