Klopoty z CD-ROMem

Autor: Szymon Araczewski (szaracz_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 13:10:08 MET DST

Problem jest taki: moj drive nie chce pracowac jesli nie wylacze 32-bitowych
driverow dla wszystkich napedow. Konfiguracja:

Win'95 (bez komentarzy, prosze)
sterownik - Triton na plycie
twardy - WD Caviar, 800 MB, jako master na pierwszym kanale IDE
drive - Mitsumi x6, jako slave na pierwszym kanale

Jesli nie wylacze 32-bitowego dostepu, przy pierwszym lepszym dostepie doe
drive'u (np. kiedy otworze "My computer") mam 20 sekund czekania, potem
ikonka, owszem, pojawia sie, ale bez nazwy plytki w srodku a kiedy ja
dwuklikne, po nastepnej przerwie pojawia sie pusto okienko.

Jesli wylacze 32-bitowy dostep, wiadomo, kicha dostep do twardego ... Nie da
sie pracowac.

W ogole, wydaje mi sie, ze Win powinny rozpoznawac CD-drive nawet jesli nie
zainstalowalem sterownikow w configu i mscdex w autoexecu. Niestety tak nie
jest... Co sie dzieje ? Jestem glupiutki, bo CD-ROMami duzo sie w zyciu nie
bawilem.

Pozdrowienia,

Szymon

--
Szymon Araczewski                  Network administrator - Tadeusz Kosciuszko
http://www.loiv.torun.pl/~szaracz/          Secondary School in Torun, Poland