Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 09:33:55 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: At 14:56 01.08.96 +0200, you wrote:
: >Wyobraz sobie ze pracuje w firmie z gornej czesci listy Fortune500.
: >Uzywa sie win95 jakos desktop OS dla laptops i PC do prac biurowych.
: >I nic sie nie wykrzacza.

: Nawet najwiekszym i najlepszym zdarzaja sie bledy i to nawet czasem grube.
: MS nie jest tu jakim chlubnym wyjatkiem. O _nagminnym_ padaniu G'95 napisano
: juz (moimi lapkami tez) az za dosyc. Jesli u was sie nie wykrzacza to w
: skali masowej jest to, z polskiej perspektywy (!), dziwne, ale i chwalebne.
: Mozliwe, ze przyczyna roznic w stabilnosci jest np. to, ze w USA dosc
: powszechnie uzywa sie sprzetu tzw. markowego czyli bardzo powtarzalnego i

Chyba nie. Ja tam potrafie rozpoznac kiedy mam sprzet zly, a kiedy dobry,
a G'95 czasem (nie tak czesto bynajmniej!) jednak pada. W dodatku
dosc powtarzalnie - np. skopali obsluge sieci, a moze tylko modemow -
jak sie cos zlego z modem stanie, to zbyt czesto zostaja mi w pamieci
wiszace warstwy sieciowe.
(Ale podobnie dzieje mi sie i na Sun'ach).

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |