Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 08:04:51 MET DST
On Fri, 2 Aug 1996 03:16:41 +0200, Mariusz Mroczkowski wrote:
>Z tego co pisales wynika, ze raczej chodzi o wolnozmienne
>przebiegi (cisnienie, temperatura, - mozna do tego smialo
>uzyc port joysticka jesli /dokladnosc/rozdzielczosc /zakres
>nie musza spelniac jakichs szczegolnych wymagan a ma to
>ta zalete, ze w gameporcie jest juz prosty przetwornik A/D
>wiec wystarczy dorobic interface.
W mojej (niezbyt humble, bom sie tym juz bawil dosc sporo)
opinni - port joysticka nie nadaje sie do ZADNYCH,
ale to ABSOLUTNIE ZADNYCH - ____pomiarow____.
On nawet do joysticka niezbyt sie nadaje
(patrz - koniecznosc kalibracji)
Mozna go ___najwyzej___ zastosowac do orientacyjnego wskazywania
czy cos rosnie czy maleje, a i to pod warunkiem sygnalow silnych
i w miare szybko zmiennych.
Co oznacza "w miare" w tym przypadku?
Otoz w ogolnosci - TRUDNIEJ jest mierzyc przebiegi naprawde
wolno zmienne niz te szybkozmienne (oczywiscie nie te naprawde
szybkozmienne, ale to juz chyba oczywiste).
Zas jesli chodzi o szczegoly, to moge sprawdzic jesli ktos by
chcial koniecznie wiedziec jaka jest graniczna czestotliwosc
pracy portu joysticka, ale zapewniam ze mala. Co gorsza -
ZMIENNA!!! Im wyzsza wartosc tym wiecej czasu zajmuje jej "zdjecie"
RESUMEE':
"mozna do tego smialo uzyc port joysticka"
uznalbym za zdanie troszeczke zbyt pochopnie rzucone
Grego
-- /------------------------------------------------------------------ Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org ROMA, Italy http://www.RMnet.it/~grego Grego_at_FreeNet.hut.fi
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:51:05 MET DST