Re: interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 04:08:17 MET DST

At 03:16 02.08.96 +0200, you wrote:

>Z tego co pisales wynika, ze raczej chodzi o wolnozmienne przebiegi (cisnienie,
>temperatura, - mozna do tego smialo uzyc port joysticka jesli /dokladnosc
>/rozdzielczosc /zakres nie musza spelniac jakichs szczegolnych wymagan a ma to
>ta zalete, ze w gameporcie jest juz prosty przetwornik A/D wiec wystarczy
>dorobic interface.
>
> Mariusz -=maVox=-

Cos w tym faktycznie jest...
Game port standardowo przystosowany jest (powinien byc) do obslugi _dwoch_
joystick'ow, kazdy joystick to dwa potencjometry plus jeden (?) wylacznik
niestabilny. Czyli mozna by tym mierzyc 4 zmienne opornosci i dwa 'cosie'
dwustanowe. Tylko maly felerek - to bedzie jednokierunkowe: sam input do
putra. Wyprowadzic sygnalu na zewnatrz (sterowanie czyms) sie nie da.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)