Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 15:23:56 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
> LabView taki shareware za kilka tysiecy $ National Intruments
> potrafil nie wytrzymac przejscia z 3.1 na 3.11 o W95 nie
> wspomne...
> Pod win95 nie maja prawa chodzic programy ktore odwoluja sie
> bezposrednio do sprzetu. Z tego co wiem nie beda chodzic rowniez
> pod DOSem z w95. Wiem ochgrona pamieci. Kupilem sobie troche
> takiego Shreware od Motoroli i National Semiconductor. Z tego co
> wiem sa powazne problemy ze srodowiskiem BC4.5 ale to jest
> konkurencja wiec mieli pecha.
Czu bylo cos o DOSie? BYlo na tem at apps z win 3.11 i i ch dzialaniu na
win95. Nie znam jednej ktora nie chodzi.
> To dlaczego sie madrzysz w tej grupie? Poza tym w USA nie da sie
> studiowac informatyki. Informatyka to nie jest (tylko) computer
> science...
Sa inne kierunki swiazane z komputerami.
>  A moj network admin
> Ciekawe czy powiedza tak jak mnie: ojej u nas to tez nie
> chodzi!!!Albo jak pewnemu facetowi z listy majacemu problem z
> Visul Basiciem, ze tylko kretyn uzywa Visual Basica.
Tez masz corporate support?

> Jak na USA to ten Twoj techniczny dobrze zarabia.
Ee tam, jak na sys admin to jest tak nieceo wyzej (facet 20 lat pracuje w w
firmie) od sredniej krajowej. Popytaj sie znajomych.