Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 12:08:08 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>a moj brat (mieszka w Polsce) zasila swoj komputer
>z pradnicy napedzanej przez krowy chodzace w kieracie
>
>emaile od niego przynosza mi golebie pocztowe
Jak sie implenetuje TCP/IP na golebie pocztowe?
BTW: armia szajcarska jescze do zeszlego roku trzymala golebie
pocztowe jako ostania ewentalnosc gdyby cala elektronika
wysladala od impulsu elektromagnetycznego genrowanego przez
explozje nuklearna. (BTW to chyba uszkadza tylko polprzewodniki,
wiec dlaczego nie zbudowac czegos na niskonapieciowych lampach).
Teraz chyba poszly do garka. Ale moze sprzedaja okazyjnie.

>mowi ze albo wyjedzie do hameryki
>(czytal u mnie wszystkie maile S.D.)
Grego dotral do Ciebie moj tekst "zobaczyc Harlem i umrzec"?
Pawel