Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 17:24:08 MET DST

>znow nieudane.
>tym razem pomyliles adresata.
>Ja nigdy czegos takiego nie twierdzilem.
>
>Napisalem na tej liscie juz kilkakrotnie,
>ze przy calej milosci dla linuxa - widze tylko jedna
>alternatywe dla w95, a mianowicie WARPa
>
>Grego

Takie wyrywane zdania i komentarze do niego latwo nazwac nieudane. Dobrze
wiesz ze bylo o czym innym. Mianowicie o tym ze artykul nie mial obowiazku
informowac o innych systemach. Od tego sa inne artykuly.

Sam niedawno krytykowales Pawla ze jego cytaty sa za krotkie.
Badz konsekwentny, bo przestana Cie sluchac, a przeciez to tak lubisz.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca