Re: null modem

Autor: Bart Czar (czar_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 22:53:23 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996, Piotr Roszkowski wrote:

> Witam .
> Czy ktos moglby mi powiedziec jak powinny byc polaczone kabelki
> w tak zwanym null modemie
> 1 1
> 2 2
> 3 3
> 4 4
> 5 5
> 6 6
> 7 7
> 8 8
> 9 9
> 10 10
> Ktory z ktorym ,oto jest pytanie .
> [...]
        Nie chce mi sie nic pisac, ale wlasnie sprawdzilem: wszystkie
potrzebne informacje do zrobienia kabla sa w Serial-HOWTO
(http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/Documentation), w NET2-HOWTO pisze co
zrobic jak juz masz polaczenie.

        I niech ktos mi mowi ze nie ma supportu do Linuxa :)

Pozdrawiam,
Bartek Czardybon