Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 10:26:25 MET DST

S.D. napisal(-a) :

> Dodaj jescze Kopernika Curie i Mazovie.
> Spor idiotyczny ale jak ktos pisze o mieszkancach USA glupcy siedzac p[rzy
> kloeno IBM (USA) z systemie operacyjnym wyprodukowanym w (USA) to znaczy ze
> piszac tek jest tylko zakompleksionym czlowieczkiem. Zeby bylo smieszniej
> to Polacy akurat maja w tej wspanialej Europie opinie pijakow i Azjatow
> wiec jest sie czym chwalic...

Musisz byc biedny, wszedzie gdzie pojdziesz to czestuja Ciebie 99% napojem.

A ja sie robie smutny - siedze przed komputerem (fakt, klon IBM), plyta z
Taiwanu, procesor Malasja, dyski Filipiny, monitor Korea, klawiatura Chiny,
system operacyjny "caly swiat" z kernelem z Finlandii. Mam kompleksy i to
bez powodu.

--
-w