Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 04:32:11 MET DST

At 03:38 01.08.96 +0200, you wrote:

>pozatym, byla kiedys taka maszynka K-202 [...]
>gdyby nie typowe przepychanki komunistyczne
>ktore nieomal wykonczyly inz.Karpinskiego (ich konstruktora)
>
>Karpinski siedzi teraz w Szwajcarii (znasz go Pawle?)
>i produkuje najlepsze na swiecie profesjonalne magnetofony studyjne
>
>Grego

Mam troche watpliwosci bo chyba ktoregos z nas skleroza (?) podgryza ;)
- K-202 to Karpinski, OK, gdzie jest teraz nie wiem;
- magnetofony to Kudelski (ten od Mak'ow - magnetofonow z ZRK, nie
jablkowitych liczydel) :). No chyba, ze masz na mysli magnetofony inne niz
marki Nagra?

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl