Kursy Windows NT

Autor: Maciej Denisiuk (denix_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 11:19:26 MET DST

Sender: denix

Dopiero dwa dni temu dowiedzialem sie o zblizajacym sie urlopie mojego konsultanta od
spraw miesnych i chcialbym praktycznie wykorzystac te przerwe w naszej pracy.
Opracowujemy aktualnie program do obslugi procesu przetworstwa miesnego trzody chlewnej
w chelminskiej Rzezni.
Chcialbym aby pracowalo to na Windows NT Server, koncowki Windows'95.
Oprogramowanie bedzie tworzone w Delphi 2.0 Client/Server wspolpracujacym z Microsoft
SQL Serverem.
Czy ktos z szanownych dyskutantow moglby podac namiary na firmy prowadzace szkolenia w
uzytecznych dla mnie dziedzinach.
Szczegolnie interesuja mnie kursy:
instalacja Windows NT Server,
administowanie sieciami z Windows NT,
wspolpraca z Microsoft SQL Server 6.5,
tworzenie aplikacji Client/Server (w szczegolnosci w Delphi C/S),
analiza i projektowanie systemow: Magazyn z produkcja.

Na wykonanie i wdrozenie tego systemu mamy rok lub 2 lata, co wydaje się terminem
realnym tym bardziej, ze aktualnie proces przetworstwa opiera się na sprawdzonym i
dzialajacym od 2 lat systemie arkuszy QuatroPro.
Moja macierzysta firma czyli: Central Soya Rolpol Holding w Osnowie woj. torunskie
decyduje sie na taka inwestycje z uwagi na inowatorskie prace podejmowane przez nasza
rzeznie a takze z powodu calkowitego braku takich systemow na rynku przetworstwa
miesnego.
System znajduje się w stadium analizy wiec wszelkie uwagi i sugestie sa bardzo
pozyteczne i oczekiwane.
Jeszcze kiedys w tym temacie cos napisze.

Na dzisiaj prosze pomozcie: Mam pieniazki i trzy tygodnie wolnego czasu.
Serdecznie dziekuje i smacznego.
                                        Maciej Denisiuk.