Re: To jest to (bylo Re: PSI Kurier - ...)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 10:36:36 MET DST

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow
Osobistych) wrote:

>Masz widac na mysli Linuxa 'zdegenerowanego' to konfiguracji analogicznej do
>DOS+Win. W warunkach biurowych moze to miec sens! A to dzieki stabilnosci i
>niezawodnosci. Choc niejeden unixowiec siadajac do czegos takiego dostalby
>drgawek. Nie zgodze sie tylko na 'wyciecie' loginu - powinny zostac minimum
>2 konta: 'ciptawka' i 'admin' - by rzeczona biurwa nie rozpirzyla czegos, co
>powinno zostac zdrowe i moze nawet dla niej niewidoczne.
>
>B.R.J., tj.:
>B. Ryszard Jasicki
>rjasicki_at_telbank.pl
>B->)

Po intalacji SuSE Lisnux dostaje sie do razu slicznie
skonfigurowane srodowisko graficzne z ikonkami i menu. To
praktycznie samo z siebie. No z tymz ze same X trzeba oczywiscie
do sprzetu skonfigurowac...

Inna ciekawosta przejrzalem sobie nowe wydanie Oberon System 3.
Zaczynalo sie jak eksperyment nad przemyslanym kompaktowym GUI.
Teraz do tego zrobiono drivery do drukarek PCL i kart S3,
czcionki TT, ikonki (pakiet gadgets.exe skormne i estetyczne),
nowy procesor tekstu, nowy program graficzny, email, www i
telnet. Zaintalowalem sobie to w wersji startujacej z DOSa...
Pawel