Re: To jest to (bylo Re: PSI Kurier - ...)

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 03:52:16 MET DST

At 12:40 30.07.96 +0200, you wrote:

>: To jest to ! Programy biurowe pod Linux... poczatek konca Windows ...:-)
>
>Choc gdyby spreparowac taka okrojona wersje Linuxa (samo jadro+biblioteki
>+X+programy do pracy+jeszcze inne niezbedne rzeczy), nawet bez login'a
>(od razu uruchamialby sie window manager), to kto wie? Tyle ze imho
>zaleta Unixa sa jego mozliwoscie, i nie wiem czy ich zmniejszanie
>(wielokrotne) ma gleboki sens.
>--
>
>Greetings,
> KHC
Masz widac na mysli Linuxa 'zdegenerowanego' to konfiguracji analogicznej do
DOS+Win. W warunkach biurowych moze to miec sens! A to dzieki stabilnosci i
niezawodnosci. Choc niejeden unixowiec siadajac do czegos takiego dostalby
drgawek. Nie zgodze sie tylko na 'wyciecie' loginu - powinny zostac minimum
2 konta: 'ciptawka' i 'admin' - by rzeczona biurwa nie rozpirzyla czegos, co
powinno zostac zdrowe i moze nawet dla niej niewidoczne.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)