Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 04:13:58 MET DST

At 03:31 31.07.96 +0200, you wrote:

>Chcemy "sprzedawac" innym Intrenet zacznijmy od zadania im pytania: jaki OS
>by chcieli, ba lepiej, wepchnijmy im Unixa i manualy, niech sie mecza do
>smierci z konfiguracja.

'Dziewiczy' uzytkownik tez sam zwykle nie instaluje swego G'95 lecz dostaje
'preinstalowane' przez sprzedawce lub prosi kolege bardziej 'swiatlego'. To
samo mogloby dotyczyc tez innych systemow operacyjnych. A gdyby jeszcze te
'preinstalacje' byly robione dobrze, a nie na odp[pii] sie ...

>Windows 95 jest najlepiej zintegrowanym z Internetem srodowiskiem graficznym.

Sorry, ale to BZDURA! G'95 ma tylko quasi-free w zestawie instalacyjnym
narzedzia do pracy z I-netem. Bonus Pack w WARPie tez nie od macochy.

>Srodowisko graficzne dla laika to mozliwosc przetrwania.

Gdy ja bylem laikiem to na PC (epoka wczesnego XT) srodowisko graficzne
jeszcze NIE ISTNIALO! Przetrwalem jakos ja i paru innych. Przy okazji czegos
tam procz naciskania ikonek (prawda, ze to ladnie brzmi?) sie nauczylem.

>Ludzie czy Was pogielo przy tych komputerach ?

Nawzajem. ;>

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl