Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 18:14:03 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996 17:27:13 +0200, Slawomir Bialek wrote:

>nie do niego tylko do standardow Internetowych.....

do standardow internetowych zaliczamy rowniez netykiete
(jest przeciez w jednym z RFC, numeru nie pamietam,
ale za wszystkie serdecznie zaluje :-)))

a jedna z elementarnych zasad netykiety jest:
NA MAILINGLIST'y I NEWSGROP'y NIE WYSYLAMY MAILI KODOWANYCH
w zaden sposob. czyste smtp. RFC821/RFC822 (o ile pamietam)

>chyba jednak masz :)

chyba jednak nie

>bez jaj? bramka Ci wyslala to z naglowkiem MIME?

bo posting byl wyslany na mailingliste i ja go odebralem
z mailinglisty, wiec przez bramke nie przechodzilo
proste, nieprawdaz?

>Twoj list mial naglowek MIME, a w nim iso-8859-1,

nic dziwnego, zwazywszy ze pisze z *.it
proste, nieprawdaz?

>a polskie literki owszem byly (w tekscie cytowanym)...
i to tez jest bardzo proste do wytlumaczenia
jesli sie odrobinke zastanowisz

>ah - teraz zauwazylem, ze napisalez 'z odbieraniem'...
>z wysylaniem masz :)

pudlo
ani z jednym, ani z drugim

Grego