Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 17:55:49 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Ja tylko stwierdzam fakt. Zas staram sie z przekonaniem pisac o
: rozwiazaniach wygodnych dla znacznej WIEKSZOSCI juzerow.

nawet i to nie jest prawda, Panie Pawle.
Ma tylko inna "learn-curve".
GUI w95 jest latwiejsze jedynie od kopa,
jednak po oswojeniu sie - WPS jest wygodniejszy i latwiejszy
rowniez i dla najzwyczajniejszych "juzerow" na swiecie.

o czym zapewniam z pelna odpowiedzialnoscia - mam do czynienia
zarowno z osobami ktore zaczynaly od WARPa jak i z tymi ktore
zaczynaly od w95, i ktore teraz uzywaja obydwu tych systemow.
I jak najbardziej chodzi mi o zwyklych juserow, nie zadnych
informatykow.

Najsmieszniejsze jest to, ze przy ogolnych zachwytach nad
uroda w95 - kiedy zaczalem im rozdawac zwleczone z internetu
przesliczne trojwymiarowe ikony, cudowne backgroundy, i mase
innych bajerow typowo windozowych tyle ze dla OS/2 - jakos
nikomu nie chcialo sie ich zainstalowac.
Po prostu - to jest wlasnie tylko ten pierwszy rzut oka.
Owszem - ladne. Ale jak ktos ma cos konkretnego do zrobienia
to naprawde g* go obchodzi ze ikonka w ktora klika jest plaska
a zwykly szary desktop jest po prostu lepszy od najsliczniejszych
chmurek

Grego