Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:56:43 MET DST

At 01:55 AM 30-07-96 +0200, you wrote:
> Andrzej> Jesli Ci sie wali system to co Ty z nim robisz? Mnie sie
> Andrzej> wali tylko wtedy, gdy go za duzo obciazam. Zwykly
> Andrzej> uzytkownik nie laduje calego M$ Office, Internetu i nie
> Andrzej> formatuje w tym samym czasie dyskietek.
>
> Ktos zbiera te 'best of' cytatow o Windows ?
>
> Jutro ide poprosic znajomych uzywajacych tegoz zeby mi pokazali jak
>sie laduje caly internet. Fajnie bedzie.

A Tobie trzeba tak wszystko kawe na lawe?. Czepiasz sie albo nie umiesz czytac
Dla wyjasnienia piszac o Internecie mialem na mysli aktywne polaczenie z
Internetem np sciaganie pliku. To na wypadek gdybys byl niewinny i wyslal to
poniewaz nie zrozumiales o czym pisalem.

Popatrz jednak na swoje cytaty. Powinny sie znalezc w dziale "awanturnicze"
jak zreszta sam je nazywasz.

>[ uwaga -- posting zawierajacy wylacznie awanturnicze tresci. Jezeli
>szukasz tu czegosc konkretnego -- nie czytaj ]

ciach
> Ja przepraszam, ale moj przedmowca jest idiota.

> W dodatku dosc imponujaco sie osmieszajacym.

> A swoja droga, imponujace jak latwo niektorym ferowac wyroki.

Zamiast w lustro spojrzyj we wlasny e-mail

Pozdrowienia

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca