Re: :-)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 15:26:32 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: znalezione, odrobine sparafrazowane:
: /-------------------------------------------------------------------
: Imagine a personal computer that contains 16, 600Mhz processors
: executing in parallel, has 512 megabytes of RAM, 45 Gigabytes
: of disk storage, a holographic display with a resolution of
: 4096x4096x4096 pixels, an artificial intelligence OS, does
: 24-bit 3D graphics in realtime, relies entirely on voice
: recognition for input, fits in your shirt picket, and costs $300.
:
: What is the first question the computer community asks?
:
: "Is it Windows compatible?"

Bo tak bogiem a prawda - po co mi taki komputer, z ktorym najwyrazniej
bede mogl sobie tylko 'pogadac' (AI OS), a i to przez naciskanie klawiszy
[bo o mikrofonie nie wspomniales :-)].
Moge sobie ponosic w kieszeni i chwalic sie, ale po miesiacu mi sie znudzi.

Co innego, jakby bylo 2000 programow z roznych dziedzin do ukradniecia..

Jarek.