Re: kabel fdd - przedluzacz

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:28:23 MET DST

Ireneusz Brejer wrote:

> szukam przedluzacza do fdd ! czy ktos wie czy to jest mozliwe do dostania
> gdziekolwiek ? musze podlaczyc 2 fdd i streamer na jednym kablu ale nie bardzo sie da... bez przedluzacza ani rusz.

Jestes absolutnie pewien, ze twoj streamer podlaczony "na trzeciego"
do kabla zadziala dobrze? O ile mi wiadomo sterownik pc do floppow
obsluguje tylko dwa urzadzenia. Jesli
_w_instrukcji_napisali_ze_to_mozliwe_ to sprobuj kupic w jakims
sklepie/firme/gieldzie komputerowej zwykly kabelek do floppa i wyrwij np
ze starego kabelka jedna wtyczke i wepnij ja (za pomoca imadelka) w nowy
(uwazaj na numeracje kabelkow i staraj sie to zrobic dokladnie).

                TRubaj.
ps. jesli chodzi o kabelek zasilajacy :) to
sklep-wtyczka-kabelki-lutownica.