Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 10:14:04 MET DST

Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
: Primo, czyli co to jest standard:
: Standard -- jest to _ustalony_ i _udokumentowany_ interfejs lub sposob
: wymiany informacji. Standardami sa np. ISO-8859-2, MIME, SMTP,
: PostScript, RTF, Win32 API, RenderMan, OpenGL, NNTP, VLB, PCI.

To , za przeproszeniem, uzywaj sobie klawiatury maszynistki.
Bo to jest _ustalony_, _udokumentowany_, i _usankcjonowany norma_
jedyny sposob rozlozenia klawiszy na klawiaturze w .pl.

: Microsoft Office to pakiet programow biurowych a nie zaden
: standard. Microsoft Windows to kiepski system operacyjny a nie
: standard. Mozesz mowic o 'probie narzucenia standardu wygladu', ale
: nie o standardzie jako takim.

Jak cos stanowi 80% rynku - to to jest standard.

: Secundo, czyli o spolszczeniu:
: Microsoft nie spolszczyl swojego oprogramowania.

A, to co czytam na monitorze jest po rosyjsku.....

: Mowienie tego gdy Microsoft nie stosuje sie do standardow ISO ani
: polskiej normy (!!!) kodowania polskich znakow jest co najmniej
: smieszne.

Drobne pytanie - czy ta polska norma obowiazywala, jak MS wymyslal
swoje literki? Czy tez wprowadzono ja pozniej, z pominieciem
POWSZECHNIE UZYWANYCH STANDARDOW ?

: Koncze, majac nadzieje ze pomimo mocnych slow nie obrazam nikogo.

Koledzy - skonczcie z zarzucaniem MS wymyslonych rzeczy - nie trzeba,
jest wystarczajaco duzo rzeczywiscie sp[pii] do zarzucenia.

MS stanowi pewien standard na swiecie, a w Polsce w szczegolnosci [brak
Mac'ow]. Z tym standardem trzeba sie liczyc.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |