Re: LUPUS i "Linux Kurier" (bylo "Re: PSI Kurier - ")

Autor: Bart Czar (czar_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 22:45:24 MET DST

> [...]
> tandemu PC/win dos. Media przyszly duzo pozniej niz zainteresowanie
> PC/DOS(WIN) ktore wyeliminowalo z gry WANG (WANG byl w USA
> najpopularniejszy). MS to 15 lat wspoldzialania komputera z czlowiekim i
> sukces win95 jest jedynie wynikiem sukcesu win 3.x i wiary urzytkownikow w
> MS windows ktore jakby nie bylo wszyscy uzywaja (80% rynku pozwala na to
> okreslenie). No poza moze MACowcami ale to inna historia i sadzac po
> kondycji Apple chyba juz tylko historia . Jak wiadomo MS to ponad 80%
> wszystkich OS na komputerach swiata. Ile w tym moze byc winy Lupusa?

        Well,
tak sobie myślę że w Stanach to być może tak wyglądało. Z mojego
punktu widzenia to wyglądało dokładnie tak jak wyłożyłem w cytowanym
przez Ciebie liście. Dla mnie osobiście w 1989 roku windows pod
wplywem Entera i PCKuriera (były to jedyne oprócz umierającego
"Komputera" i ComputerWorld który traktowal raczej o sprawach
ekonomicznych) windows był jakby to określić: marzeniem ? Coś w tym
rodzaju. Na moim pierwszym XTku był od razu DOS. Czytając gazety
Lupusa przez te kilka lat można dojść do wniosku że Software na
świecie to tylko Microsoft i Windows a czasami IBM wypuszcza nową
wersję OS/2 ale mu się nei udaje.
        Tak jest: spójrz na stronę Lupusa, jest złożona w CP1250, czy
to nie mówi samo za siebie ?

> BTW Nowa wersja mailnews95 daje sobie automatycznie rade z MIME (ogonki w
> twoim liscie) i jest za darmo pod www.microsoft.com
        I o czym to świadczy ? Że jedna jaskółka (za darmo) wiosny nie
czyni. Na moim linuxie elm+metamail+tin+cały linux są za darmo i mogę
cię zapewnić że już dawno mi działa obsługa MIME.

Pozdrawiam
Bartek