Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 13:38:10 MET DST

PAyMoN <paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

: I naprawde nie rozumiem tego zacietrzewienia,jesli juz to milosnicy
: OSa powinni miec prestensje do ludzi odpowiedzialnych za marketing OSa
: a nie Windows.Na tym polega wolny rynek.Naprawde wkurza mnie

Mam miec pretensje, ze marketingowcy od OS/2 nie klamia az tak wiele
jak marketingowcy firmy M$? :)

: gre?Podam swoj przyklad: mam zainstalowane win 3.11 i win95.Dlaczego?
: Bo mi za to placa.I nie mam zamiaru instalowac Os'a tylko dlatego ze

To placa Ci rowniez za to, ze masz zwiazane z tym klopoty. A takze
za to, ze mozna wytknac palcem, gdzie Win daje ciala.

: Jesli juz decydujecie sie poradzic cos komus,to nalezy pamietac ze nie
: ma systemu uniwersalnego.Zawsze beda sytuacje gdy system A jest lepszy
: od B.I odwrotnie,Nawet Windows w niektorych sytuacjach jest lepszy od
: linuxa.

Dokladnie. I chwala Ci za to, ze napisales jasno i otwarcie, ze nie
ma czegos, co jest "w ogole" najlepsze i jedyne. Klopot w tym, ze
nie wszyscy tak pisza; co gorsza nawet wtedy, gdy zwracaja sie do
tzw. szerokich mas.

: Linux.Innej mysli nie dopuszczacie.Ktos kto sie nie zna po
: przeczytaniu kilku postingow moglby pomyslec ze Linux bedzie
: najlepszym rozwiazaniem dla malego biura prowadzonego w domu.
: A Bill Gates powinien siedziec z wyrokiem 20 lat najmniej.

Jest pewna roznica: my to piszemy na lamach pl.comp.pecet, a nie
na lamach PC Kuriera.

--
	Leszek.