Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 16:11:12 MET DST

On 27 Jul 1996 09:59:09 GMT, "Pawel Wimmer"
<pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>To nie jest rola newsow.
>Newsy tylko sygnalizuja sprawe, czasem dajac jakies dodatkowe informacje
>rynkowe.
>- Jesli cos jest wartosciowe i pojawi sie w Polsce, piszemy Memo lub cos
>wiecej.
[ciach]
>Jesli jednak mamy jakies dodatkowe informacje, podajemy kontakt. Niech
>sobie czytelnik radzi juz sam, bo przeciez nie bedziemy wydzwaniac po
>swiecie, zeby sprawdzic szczegoly techniczno-rynkowe.
[ciach]
>pod uwage fakt, ze ludzie maja zroznicowane potrzeby, a produktow (hard,
>soft) jest niezmierzona ilosc.

>Pawel Wimmer

Ja jednak radzilbym nie przesadzac w tym sygnaliowaniu nowosci. Gdyby
tak pojsc tym sladem to niedlugo wiadomosci mialyby postac: 'Firma
Boob Inc. produkuje CD-ROM-y. Aby poznac szczegoly dzwon na
12-34-56-78.

P.S. A zreszta jesli juz mowimy o nowosciach to trudno np. za nowosc
uznac wypuszczenie przez dana firme w USA CD-ROMu 4X (ktory pewnie
nigdy nie dotrze do Polski)- takie informacje czesto pojawiaja sie w
polskiej prasie komputerowej. Gdyby to byl CD-ROM np.10X czy
11,12,itp.X to rozumie - wtedy bylaby to nowosc. A tak czlowiek czyta
takie cos i pyta: 'So what ?'.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*