Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 06:54:41 MET DST

> To nie tak!
> Sam Panu przylozylem bo sie rozwscieczylem. ... Burza byla
> glownie o to, ze zamiast wyraznie okreslic, iz chodzi o Panskie poglady,
> napisal Pan tekst w formie 'prawdy objawionej'

Fakt, ale jest problem. Czy za kazdym razem zastrzegac sie, ze "to moja
prywatna opinia", czy
tez jednak dac pewien "stanowczy" wyraz. Ludzie na ogol lubia zdecydowane
poglady. Poza tym
zauwazylem, ze wiekszosc czytelnikow woli proste "prawdy objawione" typu
"zrob to", "nacisnij
to".
Przyklad: moja najlepsza ksiazka - WordPerfect 5.1 dla zaawansowanych"
sprzedala sie w
polowie, gdy nieco mniej mnie satysfakcjonujaca "WP dla poczatkujacych" w
calosci!
Po prostu ludzie maja stosunkowo male potrzeby.

> Poniewaz:
> - kilka innych osob rozjuszylo to samo
> - dziennikarz nie ma prawa mylic sie publicznie bo to moze owocowac
> dezinformacja (takze bez zlej woli autora!)
> proponuje by potraktowal Pan te ataki jako 'publiczna konsultacje' nad
> artylem 'dyskusyjnym' i nauczke na przyszlosc, ze trzeba sie dobrze
> zastanowic nad wywolywanymi efektami. Taka seria atakow to tez komplement
-
> najgorsze sa chyba te teksty, ktore nie potrafia poruszyc nikogo. Z tego
> przewrotnego punktu widzenia odwalil Pan kawal dziennikarskiej roboty ;).

Za najwiekszy plus uznaje wyrazne stonowanie dyskusji i bardziej rzeczowa
wymiane
pogladow. Wnioski juz wyciagnalem.

--
Pawel Wimmer