Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 04:19:08 MET DST

At 20:31 26.07.96 +0200, you wrote:

>Sympatia mile widziana, bo czuje sie w tym pl.comp.pecet.-owym towarzystwie
>jak rarog. Tak mnie chcieli obic, ze kazde wsparcie, chocby psychiczne,
>dobrze robi.
>--
>
>Pawel Wimmer
>
>Stan Kulski <S.Kulski_at_clover.com.au> wrote in article

Panie Pawle!
To nie tak!
Sam Panu przylozylem bo sie rozwscieczylem. Ale nie dla tego, ze nie lubie
Wimmera albo nie lubie np. PCKuriera, ale dlatego, ze nie cierpie bzdur.
Panu zas udalo sie do jednego tekstu wstawic _kilka_ kawalkow, ktore za
bzdury uznalem, uznajac zarazem Panskie prawo do wlasnego zdania. Burza byla
glownie o to, ze zamiast wyraznie okreslic, iz chodzi o Panskie poglady,
napisal Pan tekst w formie 'prawdy objawionej'
Poniewaz:
- kilka innych osob rozjuszylo to samo
- dziennikarz nie ma prawa mylic sie publicznie bo to moze owocowac
dezinformacja (takze bez zlej woli autora!)
proponuje by potraktowal Pan te ataki jako 'publiczna konsultacje' nad
artylem 'dyskusyjnym' i nauczke na przyszlosc, ze trzeba sie dobrze
zastanowic nad wywolywanymi efektami. Taka seria atakow to tez komplement -
najgorsze sa chyba te teksty, ktore nie potrafia poruszyc nikogo. Z tego
przewrotnego punktu widzenia odwalil Pan kawal dziennikarskiej roboty ;).

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)