Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 03:04:22 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote in article
<31f7effa.3642312_at_news.nask.org.pl>...

Izrael

> [...]
> Victoria....Ale nie chodzilo mi o to, ze kazdy ma znac geografie
> swiata na pamiec i obudzony w srodku nocy ma wykrzyczec wszystkie
> stolice krajow europejskich. Sam z geografii nie jestem najmocniejszy
> ale uwazam, ze pewna _podstawowa_ wiedza w tej dziedzinie jest
> niezbedna w dzisiejszym swiecie. Dlatego tez, nie czepiam sie bo facet
> myslal, ze Izrael jest na wschod od Niemiec tylko, ze uwazal, ze
> Izrael jest _w Europie_!!! (badz co badz USA i Izrael lacza dosc
> scisle wiezi wiec przecietny Amerykanin powinien znac jego polozenie).
Problem polega na tym ze teudno ustalic to mimnimum bo dlanie ktorych to
bedzie wiedza obejmujaca produkcje wolowiny w Chinach w 1994-95 a dla
innych geografia najblizszej okolicy stanu (kraju/prowincji). Niedawno
spotkalem ludzi ze Slaska (prosto z Polski) ktorym powiedzialem ze sie
wybieram na Mazury a oni mi na to ze to pod Bialymstokiem, nie. Tak to jest
z ta wiedza nie trzeba daleko szukac. A fakt ze ktos moze nie wiedziec
gdzie sa w Polsce Mazury a jednoczesnie wiedziec gdzie jest Paryz jest
smieszny.