Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 16:50:09 MET DST

On 25 Jul 1996 20:47:19 +0200, Kajtek_at_is.dal.ca (Andrzej Kajetanowicz)
wrote:

>Bo jestes wyksztalcony.
>A na ktorym wybrzezu lezy stan Victoria?
>Jaki stan lezy na zachod od Maine?
>
>Jesli odpowiesz na te dwa pytania w ciagu kilkunastu sekund bez zagladania
>do atlasu to mozesz powiedziec, ze jestes lepszy od tego co myslal ze Izrael
>jest na wschod od Niemiec.
>

>Andrzej Kajetanowicz
>Halifax, Nova Scotia, Canada
>kajtek_at_is.dal.ca

Fakt, w ciagu kilkunastu sekund nie wpadlem na to gdzie lezy stan
Victoria....Ale nie chodzilo mi o to, ze kazdy ma znac geografie
swiata na pamiec i obudzony w srodku nocy ma wykrzyczec wszystkie
stolice krajow europejskich. Sam z geografii nie jestem najmocniejszy
ale uwazam, ze pewna _podstawowa_ wiedza w tej dziedzinie jest
niezbedna w dzisiejszym swiecie. Dlatego tez, nie czepiam sie bo facet
myslal, ze Izrael jest na wschod od Niemiec tylko, ze uwazal, ze
Izrael jest _w Europie_!!! (badz co badz USA i Izrael lacza dosc
scisle wiezi wiec przecietny Amerykanin powinien znac jego polozenie).

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*Make it idiot proof and someone will make a better idiot*