Re: OS/2 i mirroring

Autor: budda (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 22:18:54 MET DST

On Fri, 26 Jul 1996, Jaroslaw Tabor wrote:

> Wiem ze takie rozwiazanie jest najlepsze, lecz w tym konkretnym przypadku
> chodzi o rozwiazanie programowe. Cos podobnego do mirroringu w Novell'u.
> Inna sprawa ze kontrolery cacheowe takie jak tekram jakby ostatnio
> zniknely z rynku. Ostatni jaki widzialem byl zreszta do szyny VLB
> i ciezko go wsadzic do PENTIUM'a z PCI.
Kiedys sobie kupilem znieslawione CMD-640B VLB i to cos mialo software do
mirrorowania IDE primary na IDE secondary - inaczej mowiac do portu
primary nalezalo podlaczyc takie same dyski jak do seconndary.

Niestety nie wiem, jaka czesc mirrorowania byla wykonywana programowo, a
jaka sprzetowo - po prostu nigdy tego nie testowalem.

A co do poprawnosci pracy CMD-640B, to dziala jak nalezy - szczesliwy
traf , felerny model (dobry) , moze za malo uzywam komputera...
Puscilem kiedys tester tego sterownika pod OS/2 - pisalo tam , ze aby byc w
miare pewnym, ze sie posiada dobre urzadzenie, to nalezalo program puscic
na kilka dni(!). Po jednym dniu mi sie znudzilo - zadnych bledow nie wykryto.

> Pozdrawiam
> Jarek.

Pozdrawiam
Rafal

Rafal Lukawski,
email: rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl || budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Silesian Technical University - Gliwice
Faculty of Automatic Control, Electronic and Computer Science