Re: OS/2 i mirroring

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 20:54:27 MET DST

In <4tb1qb$7ib_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

>dotyczy nie tylko os/2. najlepsze byloby jakies rozwiazanie sprzetowe,
>tzn. specjalistyczny sterownik do macierzy. mirroring to raid 1.
>cos takiego jak tekram ponoc potrafi robic sprzetowy mirroring na dyskach ide.

Wiem ze takie rozwiazanie jest najlepsze, lecz w tym konkretnym przypadku
chodzi o rozwiazanie programowe. Cos podobnego do mirroringu w Novell'u.
Inna sprawa ze kontrolery cacheowe takie jak tekram jakby ostatnio
zniknely z rynku. Ostatni jaki widzialem byl zreszta do szyny VLB
i ciezko go wsadzic do PENTIUM'a z PCI.

Pozdrawiam
Jarek.