Re: I znowu zawracam gitare...

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_ayla.mech.pk.edu.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 17:41:07 MET DST

January Weiner (uxjweine_at_if.uj.edu.pl) wrote:
: No wiec, szczesliwy i dumny, mam OS/2, mam nawet klawiature programisty.

Pogratulowac wyboru. Znalazles sie w mniejszosci, ale chyba tej bardziej
znaczacej :-)

: A teraz, surprise, chcialbym miec i polskie znaki pod Win-OS/2. Poniewaz
: zainstalowalem OS/2 na partycji z DOS i Windows 3.1, wiec Win-OS/2
: zainstalowaly sie z zestawem znakow, ktory co prawda posiada ogonki, ale,

Sprobuj zainstalowac ZECERa, ale uwazaj! Musisz to zrobic
w pelnoekranowej sesji Win-OS/2 (full screen). Pozniej bedziesz
mogl uzywac go takze w sesjach okienkowych.

: hm..., nie bardzo przypomina poza tym cokolwiek sensownego. To znaczy
: wszystkie kroje pisma wygladaja tak samo, a przy tym gorzej, niz na moim
: archaicznym S.P. Amstradzie (na ktorym ogonki trzeba bylo sobie recznie
: instalowac dlubiac debuggerem po CP/M-ie).
: PYTANIE:
: Jak zainstalowac pod Win-OS/2 fonty True Type z Windowsow 3.1,
: zeby byly ogonki?

Normalnie a la Windows :-> Sesja pelnoekranowa Win-OS/2, pozniej
Control Panel i normalna instalacja TTF. Nie zapomnij jednak, po wykonaniu
tego przeprowadzic wylaczenia full screen session. Dopiero po zgaszeniu
sesji pelnoekranowej nastepuje odswiezenie plikow konfiguracyjnych. Nastepne
sesje (full screen lub okienkowe) powinny juz widziec TTF-y. Jeden wyjatek,
dla mnie niezrozumialy. Notorycznie ginie mi Courier CE, a na jego miejsce
pojawia sie zwykly Courier, ktory jest tymze CE, ale pod inna nazwa.
Biorac pod uwage identyfikacje czcionek wg nazwy wyobrazasz sobie, jak sie
np. denerwuje z tego powodu np. CorelDraw.

: Jeszcze raz przepraszam, ze zyje. Gdyby ktos mial pytania n.t.
: n.p. genetyki molekularnej, to sie polecam w rewanzu.

Na razie nie :-) Moze w przyszlosci 8->

Pozdrawiam,

Jacek Pietraszek

    _/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/_/ Jacek Pietraszek
  _/ _/ _/ _/ e-mail: pmpietra_at_mech.pk.edu.pl
 _/ _/ _/ _/ pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl
_/ _/ _/ _/ voice: ++48 12 480555 ext.3480
 _/_/_/ _/_/_/ _/ fax: ++48 12 484436

Cracow University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering
31-864 KRAKOW, Al.Jana Pawla II 37, POLAND