Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 17:48:29 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Chlopie Merck to najwiekszy koncern biochemiczny (w tym i farmaceutyczny
>swiata i kolos w R&D.) :(((( Chyba jestes fachowiec, nie?

Nie wiem na ktorym swiecie...
sami podaja sales 16.6 miardow dolarow za zeszly rok
to by bylo leb w leb ma "malenka" Ciba z Bazylei ktora podaje 20
milardow CHF (1$=1.2CHF). No ale w tejze Bazylei jest jeszce
Sandoz, a on podaje 15.2 miliardow. Ale te firmy sie zjednoczly :
http://www.novartis.com/
wygalda na to ze jest to tak dwa razy wieksze od Merca. I to w
prowincjonalnej Bazylei.

Hoffman LaRoche ma chyba tez wieksze sales.
Jest tez jedna calkiem sporawa w UK.

Z drugiej strony zalezy jak rozumie sie farmceutyki bo jesli
odzywki dla niemowlat to tez farmaceutyki to calkiem niedaleko
Bazylei jest firemka ktora ma sales za 95 rok rowne 48 miliardow
$.
pawel

PS: Zobaczylem co produkuje Merck, nie sa akurat zbyt silni
w tym co mnie interesuje z tad nie wiedzialem. Biochemia to duza
dzialka, szczegolnie gdy jest sie z wyksztalcenia elektronikiem,
informatykiem i po czesci automtykiem (robie doktorat).