Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 17:10:54 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
>pytanie:
>zestawu?

>Chyba chodzilo o narzedzia do pracy wiec placi firma a do domu legalnie
>mozna zabrac kopie courtesy of MS.

Czy to obowiazuje jeszcze w przypadku Win95 ? Znam ten zapis z
licencji na poprzednie produkty MS, ale Win95 przyszlo do mnie
preinstalowane na komputerze IBM z licencja wydrukowana przez
IBM, w ktorej nie ma tej klauzuli. Wobec braku innych danych
(nie widzialem licencji z 'normalnie' sprzedawanego pakietu)
wywnioskowalem z tego, ze sam Malomiekki nie wierzy, ze ktos
powazny moze sobie kupic Win95 do pracy, i w zwiazku z tym
nastawia sie raczej na uzytkownikow domowych...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl