Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:22:22 MET DST

Word 7, z pelnym aparatem - spisy, indeksy, grafika
A WordPerfecta dalej zaluje, bo wersja 7 nie ma polskich narzedzi
jezykowych,
a do poteznych robotek ksiazkowych WP jest niezrownany

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
> On Fri, 26 Jul 1996 13:42:04 +0200, Pawel Wimmer wrote:
>
> [CIACH]
> [CIACH]
>

> O ktorym Wordzie mowa? Ja swoje ksiazki robilem Wordem 6.0 PL, przy czym
byl to "maszynopis", tzn.
> bez przenoszenia wyrazow, bez rysunkow i spisu tresci, a jedynie ze
wskazowkami dla redakcji ("tu
> wstawic rysunek...") oraz indeksem. Wykorzystywalem mechanizm odsylaczy
przy odwolaniach do
> rysunkow i tytulow rozdzialow.Walil sie przy uaktualnianiu, zwlaszcza
wtedy, gdy zmienialem tytul rodzialu
> lub gdy przy tworzeniu odsylacza zrodlem byl sam tytul rozdzialu, ktory
jeszcze nie mial wpisanej tresci.
> Wywrotka polegala na tym, ze w miejscu odwolania umieszczal pole
zawierajace nie tylko tytul rozdzialu
> lub rysunku, ale i kilka stron tekstu (raz mniej, raz wiecej) za nim.
Problem (nie jedyny zreszta, ale dla mnie
> najdokuczliwszy) wystepowal pod Win3.11, Win 95PL i Warp US z zewnetrznym
Win. Pod polskim