Re: Problem z nietypowa instalacja OS/2 warp

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 11:38:27 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych <rjasicki_at_telbank.pl> wrote:

: 1. Start PCta jest mozliwy tylko z pierwszego dysku fizycznego (lub flopa)

Z bardzo rzadkim wyjatkiem boot'u z CD.

: 2. Istnieje DOS'owy (!) programik, wabi sie cos jak FIPS (PIFS ?) i sluzy do
: przesuwania gornej granicy partycji FAT w dol bez utraty zawartosci. Jak on
: to robi to sobie nie wyobrazam, obawiam sie za to, ze robi to dlugo bo
: pewnie musi po drodze przerabiac np. FAT i wszystkie odwolania. Wiem, ze

Jesli nie zmienia si wielkosci "sectors per cluster", to skrocenie
partycji jest wrecz banalne.

: 3. Uwazaj by nie zaplanowac wiecej niz 4 partycje na pierwszym dysku bo nie
: bedzie moogl byc startowym.

???

--
	Leszek.