Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 03:39:50 MET DST

Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl) wrote:
> [...]

> : w wersji graficznej to dalsza dyskusja z Toba chyba nie ma sensu ...

> : btw dlaczego niby Twoim zdaniem Netscape na Unixa mialby byc gorszy od
> : Netscape na M$W95 ? IMHO jest lepszy

> U nas na wydziale (MIMUW) zdaje sie ze nie ma prawie komputerow ktore
> uzywalyby WWW pod windows , wszystko (prawie) dziala pod roznej masci
> unixami (oczywiscie wtrybie graficznym) i wyglada to nie gorzej niz pod
> windows95 wrecz przeciwnie . A komputerow tych jest mnostwo i w wiekszosci
> nie sa to "mocne" 486 i nie maja (w wiekszosci ) wiecej niz 8 MB ram .
co wyglada lepiej moze X'y adpalone sa an 8 MB i nie trzba czekac
minut az sie zaryy okinek pojawia ?? i zatykac uszu bo mozna ogluchnac od wycia dyku ..???

a jak ktos sie pomyli nie daj boze zle wklapie adrs pod NS pod UNIXA
i ma odpalone za dwa okna to nie tylko to jedno mu sie przywiesza
ale caly program
super po prostu bosko to jest rzeczywiscie strasznei wygodne ..

  DA_none