Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 00:52:47 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4t7lgi$e30_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Wojciech "Sas" Cieciwa (cieciwa_at_zarz.agh.edu.pl) wrote:
> : Zapytaj przecietnego 18 latka w USA gdzie lezy np. Dania, Szwecja?
> : Odpowiedzi moga przyprawic o atak serca niejednego geografa.
> : Przyklad ?? - prosze bardzo
> : Podczas mojego pobytu w USA, gdzie konkretnie przemilcze,
> : na pytania skad pochadze odpowiadalem : Europa,
> : padaly pytania ale dokladnie? Niemcy?
> : - Bardziej na wschod,
> : - Izrael ??????
> : Fakt autentyczny.
>
> A ty potrafisz wymienic z jakimi panstwami graniczy Honduras albo Gorna
> [...]
W koncu ktos kto sie ze mna nie zgadza ale potrafi myslec!
Do wszytskich dumnych z wyklsztalcenia: nei przyszlo wadm do glowy ze
jestescie wyksztlaceni eurocentrycznie? Ze wasza wiedza dotyczy glownie
europy i jej historii i kultury a to tylko jeden z kontynentow? Ze dla
Japonczyka znaczenie rewolucji francuskiej jest zadne? Ze w USA nie uczy
sie geograii (po to sa atlasy a by z nich korzystac) tak jak w Polsce nie
uczy sie juz kaligrafii?
Porownujac przecietnych Polakow i Amerykanow porownujecie ich do znajomych
i siebie. Wyjdzcie na ulicye i spytajcie pani w kiosku czy ona wie co to
jest demokracja? Albo komputer? Albo gdzie jest Izrael?