Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 17:01:08 MET DST

"Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>PSI kurier - tymczasowe resume (na spokojnie)
>
>Chyba pora, po paru dniach burzy, tymczasowo podsumowac PSIkurierowa
>awanture. Ciag dalszy bedzie mial miejsce na lamach PCkuriera, gdzie chetni
>(powazni) dyskutanci zaprezentuja swoje pro i kontra.
>
>Zdaje się, ze sporo nieporozumien bierze sie z odmiennych doswiadczen oraz
>zakresu i przekroju potrzeb. Dla mnie Internet to: primo - poczta
>elektroniczna, secundo - WWW, tertio - grupy dyskusyjne. W tej wlasnie
>kolejnosci.

Rzumiem ze FTP (czy telnet) do niczego nie uzywasz albo to takie
cos pod WWW?

>Wymagania: oczywiscie bez dobrego 486 i 16 MB pamieci praca nie bedzie
>wygodna. Ale przeciez w tej chwili mnostwo osob ma takie maszyny, a mnostwo
>innych stac na taki upgrade, wiec argument ekonomiczny powoli odchodzi w
>przeszlosc. A Warp ma w zasadzie takie same realne wymagania.
Chyba ma mniejsze wymagania co do mocy procesora. Pamiec chyba
rzeczywiscie podobnie.

Zgodnosc z
>innymi to jednak dosc wazka rzecz. Na tej samej zasadzie uznaje MS Office
>za standard, choc Corel Office (czyli dawny PerfectOffice) ma wyraznie
>wieksze mozliwosci.
Smart Suite chyba tez choc ja wole WP i Colrela.

> Po prostu uznaje fakty rynkowe. W Polsce sa one jeszcze
>bardziej przytlaczajace, gdy Microsoft spolszczyl swoje oprogramowanie.

Poniekad bardzo udatnie spolszczyl. Calkiem sporo anlojezycznego
(slyszalem tez o problemach z niemieckojezycznym) softu dzieki
temu nie chodzi. To sie nazywa promowanie kultury polskiej!

Tyz Pawel