Re: USENET a polskie litery

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 08:39:23 MET DST

Mariusz Studzinski napisal(-a) :

> Tak. Jakims dziwnym trafem zawsze z tego 'probowania' wychodza
> krzaczki.

:-) A to juz Twoj problem. Wydaje mi sie ze z faktu ze udaje sie to
rozwiazac wynika ze problem jest rozwiazywalny ...

> Skoro to sa takie bzdury to dlaczego ja, ktory mam skonfigurowany
> reader na ISO-2 (sprawdzone i dziala) jedne posty z ogonkami widze
> dobrze,inne jako kombinacje C#,D#B#,itd a jeszcze inne czesciowo
> dobrze a czesciowo krzaki ??? I gdzie ten _jeden_ standard ?

No coz, czasem to nie musi byc Twoja wina ... Poza tym standard nie oznacza
ze jest tylko JEDEN sposob na cokolwiek ale okresla ILE i JAKIE sa sposoby
na osiagniecie czegos.

> Tak? W takim razie chyba nie umiem po polsku bo nie rozumiem
> kombinacji w stylu zn=C1 E7=le D2=oniec itd,itd

He, to jest nas juz co najmniej dwoch :-)

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>