Re: man

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 00:04:30 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
GK> Czy komus udalo sie skonfigurowac GNU man
GK> do pracy pod OS/2?
co prawdo pod os/2 nie probowalem, ale...

GK> Pod Linuxem - cala robote robi program instalacyjny
GK> danej dystrybucji, a pod OS/2 doprawdy nie wiem czego
GK> mu brakuje. Usiluje cos uruchomic, ale nie wiem co
GK> bo komunikat jest standardowy - nazwa nie odpowiada
GK> zadnej komendzie wewnetrznej ani zewnetrznej.
GK> Ale ... jaka nazwa do cholery?
moze po prostu nie znajduje tych plikow z manami?
masz je w odpowiednim katalogu? w jakim katalogu :) ?
moze nazwa(y) sa wkompilowane,
albo tak jak w Linuxie
jest zmienna o nazwie
MANPATH
i tam podaje jakie katalogi ma przeszukiwac
np. export MANPATH=/usr/local/man:/usr/man:/usr/X11/man......
GK> mam wszystkie groff'y/troff'y
GK> i wogole wszystkie GNU utilities
a moze jakis zcat, albo less brakuje? :)

slawek