Re: USENET a polskie litery

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 20:40:52 MET DST

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

>Skoro to sa takie bzdury to dlaczego ja, ktory mam skonfigurowany
>reader na ISO-2 (sprawdzone i dziala) jedne posty z ogonkami widze
>dobrze,inne jako kombinacje C#,D#B#,itd a jeszcze inne czesciowo
>dobrze a czesciowo krzaki ??? I gdzie ten _jeden_ standard ?

Twoj Forte Agent 0.99e pod W'95 (jak widac w naglowku, uzywam
w tej chwili dokladnie tego samego, tylko pod stara winda 3.11)
nie obsluguje MIME, nie wysyla ani nie rozumie naglowkow,
a w zwiazku z tym nie rozumie kodowania 'quoted-printable'.
Podlaczenie fontow w ISO-8859-2 daje w nim wylacznie mozliwosc
ogladania postingow, wyslanych do Usenetu w kodowaniu 8-bitowym.
Wedlug zapowiedzi MIME powinna obslugiwac nastepna wersja 0.99f.

A ja wlasnie, jako zarejestrowany uzytkownik majacy prawo
do supportu, zabieram sie do prostowania pogladow Forte na temat
'national language support' tudziez pytania o wersje dla OS/2... :-)
OS-iarze, powiedzcie czy warto sie o to dobijac, bo moim zdaniem tak.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl