Re: Poszukiwany, poszukiwana (QNX)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 18:57:12 MET DST

On Wed, 24 Jul 1996 12:26:36 +0200, Pawel PYK wrote:

>Ja tez nie widzialem, ba pisze to nawet w Pascalu (powinni mi za
>to dac medal w CH ;)

ja tez :-)))

>choc ze swaidomomymi optymalizacjami pod
>maszyne. Problem jest ze czasami przydaje sie polaczyc to do
>sieci przyloaczyc drukarke, magistrale pomiarowa, przydalaby sie
>dobra wielowatkowosc (jak BC dla OS/2), a przy tym prosty system.

mam zamiar to co robie przeniesc teraz na OS/2
bez WPS jest szybki jak burza nawet na niezbyt poteznym sprzecie
(to 'ustrojstwo' ma MB na 386SX !!!)
multitasking jest porzadny
a dzieki Virtual Pascalowi - powinno to byc niezbyt trudne

chetnie bym sprobowal tego QNX
ale ... kosztuje zbyt wiele, abym go kupil sam,
a firma dla ktorej pracuje bardzo niechetnie wydaje pieniadze
na eksperymenty.

Grego