Re: QNX ? , bylo: ISDN

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 18:25:24 MET DST

Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
: To nie bylo do mnie ale mnie tez zaiteresowalo jakies kilka
: tygodni temu. Za Industrial Engineering News March 1996
: "Real-Time OS windows system requires only 500K" i
: "executive-class speed (5micro s per context switch on an
: i486/66). Poniewaz nie podali site zamowilem materialy.

Spoko. Kiedys to z ciekawosci sprawdzilem. Jadro faktycznie zajmowalo
100KB RAM, ale w pamieci siedzial jeszcze filesystem, zajmujac 600KB.
Wychodzilo mniej wiecej tyle co przecietny unix.

I slusznie - trudno przypuszczac, zeby z dwoch programow robiacych
to samo, jeden potrzebowal 5 razy mniej.

Fakt ze filesystem byl osobny, to w ogole jest mila zaleta, bo
maleja wymagania stacji bezdyskowej.

Jarek.