Re: Poszukiwany, poszukiwana (QNX)

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 12:10:19 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>tez sie tym zajmuje,
>i nie widze powodow do przesiadania sie z DOSa na cokolwiek innego
>moze ktos by mi je "wyoslil"
>
>Grego

Ja tez nie widzialem, ba pisze to nawet w Pascalu (powinni mi za
to dac medal w CH ;) choc ze swaidomomymi optymalizacjami pod
maszyne. Problem jest ze czasami przydaje sie polaczyc to do
sieci przyloaczyc drukarke, magistrale pomiarowa, przydalaby sie
dobra wielowatkowosc (jak BC dla OS/2), a przy tym prosty system.
Co napisalem pod DOS ma grafike SVGA, steruje w czasie
rzeczywistym ozywianiem 24 kultur tkankowych (120 pomp), bez
przerwania dzialnia i mointorowania umozliwia edycje, a chodzi od
XT w zwyz (jakbys tam wepchnal SVGA oczywiscie), nawet dysk nie
potrzebny.
Teraz stoje przed zadniem przeniesienia oprogramawania
skanigowego mikroskopu utradzwiekowego z VAX i tu przydalaby
siec (obrazki sa duze), uczciwe wspomaganie kolorowej drukarki,
image processing, wpomaganie magistrali IEC itd. Przecie sie nie
osmiesze i nie zrobie tego pod win95 (zreszta co to cos ma
wspolengo z czasem rzeczwistym). Nie wiem czy nawet NI zrobil
bibioteki do kart dla dephi (kiedys pytalem sie to jescze nie
mieli).
Pawel