Re: Nowe SIMMy ??

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 02:53:27 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:

>da się, da się
>jeśli ma się dobrze skonfigurowane oprogramowanie
>ja sprawdzałem na Win i Linux - było ok ;)
>czyżby OS/2 był do tyłu? (MIME to wynalazek z roku '93)

RZ> Dawalo sie czytac orginalny posting natomiast ten zacytowany
RZ> z =BF =B1 itd sie raczej trudno czyta.
no tak :( dwie metody kodowania
ja mam ustawione 8bit, bo sie łatwiej czyta bezogonkowcom
a tamto było w quoted-printable
!ale gdybym ja odpowiadał na tamten list to mój newsreader
by to zacytował poprawnie
a tak, źle cytował bo w liście Grega było co prawda quoted-printable
ale żadnej informacji w nagłówku
RZ> Inna sprawa, ze jak czytam twoj list przez modem ale jestem zalogowany
RZ> na VMS (lodz1.p.lodz.pl) to tez mi sie zle czyta twoje.
RZ> Tzn czytam normalnie: trudnosci sie robia jak uzywam REPLY.
RZ> Widze taki kawalek
RZ> czy<??>by OS2 by<3^> do ty<3^>u? (MIME .... itd
z VMS nie mam wiele do czynienia
a na czym czytasz?
może to coś dla reply wywołuje zewnetrzny edytor (np.vi) a ten
jest ograniczony do siedmiu bitów? jeśli tak, to zdaje się da się
jakoś zmusić vi do poprawnego wyświetlania tekstów ośmiobitowych
(a już na pewno da się zmusić vi Improved)

sławek