Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 17:52:07 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Szanowni Panowie nie zauwazyli, ze cykl artykulow w PCkurierze 15/96 byl
: przeznaczony dla indywidualnego uzytkownika komputera i Internetu, ktory
: uzywa telefonu, modemu i nie pracuje w sieci, a z Internetem laczy sie za
: posrednictwem konta TP S.A. Dlatego podtrzymuje teze, ze Windows 95 i

I jako takiemu nalezy mu robic wode z mozgu. Bo on przeciez niczego
o komputerach nie wie, to najlepiej mu podac informacje, ze "najlepsza
jest Winda" (i to raczej bezkontekstowo) - niech to uzna za prawde
objawiona (przeciez napisalo to powazne/duze/znane pismo).
Nie mam wiele do zarzucenia stwierdzeniu "dla czlowieka nie znajacego
sie zbyt dobrze na komputerach i oprogramowaniu, najlatwiejszym sposobem
korzystania z Internetu w domu (poprzez polaczenia dial-up) bedzie uzycie
Windows 95". Ale jest to diametralnie inne stwierdzenie od cytowanego
w poprzednim liscie...

: O urokach Windows 95 w sieci juz sporo napisano i wcale nie twierdze, ze
: jest to najlepsze rozwiazanie, choc sam uzywam w redakcji wlasnie Windoze.

Bede brutalny: to nie moja wina :)

: Natomiast nalezy oddac Microsoftowi co jego i nie tepic dla samej zasady.

OK, oddawajmy M$ pieniazki (bo do tego sie sprowadza cala sprawa) - ale
kazdy _swoje_, a nie tysiecy czytelnikow. Jest to pewna roznica, prawda?

--
	Leszek.