Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 17:16:42 MET DST

telefony GSM wywoluja raka mozgu
> >(histeria w Italii pol roku temu)

Przepraszam, ze wlaczam sie w srodku dyskusji ale wlasnie wrocilem z urlopu.
Wydaje mi sie, ze u Italiano raka mozgu wywoluje nie promieniowanie z telefonu ale za czeste
korzystanie z niego. Nie wiem czy widzieliscie ale Wlochowi zabrac telefon to tak jakby mu
odrabac reke. A o jakich pierdolach rozmawiaja w tych niekonczacych sie rozmowach to juz nie
wspomne ( to wrazenia z kolejek pod wloskimi budkami telefonicznymi albo z obseracji na plazy, w
parkach, marketach itp. - we Francji zreszta tak samo).

--
 Pozdrowienia.
 Janusz