Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 02:33:13 MET DST

On Tue, 23 Jul 1996 01:57:08 +0200, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ.
Poland wrote:

>Mruganie moze spowodowac zmeczenie oczu i psychiki czlowieka
>ale nie zapalenie spojowek.
>Za to jest odpowiedzialny kurz. Drobiny pylu dolatuja do ekranu,
[...]
>Mozna temu zapobiec przez:
>1 filtr na monitor
>2 okulary na nosie nawet tzw nulki.

okulary na nosie mam ponad 25 lat,
wiec trudno mi sie zgodzic z Twoja teza :-)

a okulista twierdzi ze to wlasnie przemeczenie oczu
powoduje moje sklonnosci do zapalenia spojowek
przy kiepskim monitorze - lapie mnie juz po kilku godzinach

Grego