Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 18:45:24 MET DST

On Mon, 22 Jul 1996 15:40:15 +0200, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Pawle, a gdzie to bylo ? Chyba zaden Polak ani Szwajcar
>na cos takiego by nie wpadl, czy tych kotow to aby nie
>suszyli gdzies na Wschodnim Wybrzerzu USA ? ;-)))))

oczywiscie ze w przodujacych St. Zj.
nam, ciemniakom z europy daleko jeszcze do tworczego
wykorzystannia osiagniec nowoczesnej mysli asekuracyjnej

mam tu caly zbiorek takich informacji o tym za co amerykanie wzieli
odszkodowania. z najlepszych:
1.wdowa po facecie (1.000.000$) ktory oparl metalowa drabinke
o druty trakcji wysokiego napiecia. Uzasadnienie: w INSTRUKCJI
OBSLUGI
DO DRABINKI nie bylo napisane ze nie nalezy jej opierac o takowa
trakcje.
Przypuszczam ze juz nie dlugo w USA zacznie sie produkowac mlotki,
z 1000 stronicowym manualem, w ktorym bedzie na przyklad napisane
zeby nie walic sie nim po lbie. A i to nie pomoze, bo to przecie
jawna dyskryminacja niepismiennych i z cala pewnoscia znajdzie sie
jakas organizacja pollitically correct idiotow, ktora przeciwko temu
zaprotestuje.
2.bandyta ktoremu w czasie ucieczki przed policja po napadzie na bank
upadl pistolet i tak nieszczesliwie ze wystrzelil ze pocisk zranil go
w udo. Facet dostaje odszkodownie nie tylko za utrate zdrowia ale i
za
pobyt w wiezieniu! Uzasadnienie: do producenta broni nie nalezy
ustalanie czy dany zawod jest zgodny z prawem czy nie, producent
broni
ma tak ja wykonywac by ludzie pracujacy za jej pomoca nie byli
narazeni
na tego typu niespodzianki. Wniosek - facet zostal zraniony W TRAKCIE
WYKONYWANIA ZAWODU, i poniewaz (gdyby nie ta rana) byc moze udaloby
mu
sie uciec, wiec i za jego pobyt w wiezieniu ponosi odpowiedzialnosc
firma produkujaca bron.

widze tutaj wspaniala okazje do zarobku dla uzytkownikow w95 -
Wysoki Sadzie, odkad uzywam w95 wciaz spotyka mnie nieprzyjemny
sarkazm a nawet jawna pograda ze strony fachowcow. Uwazam ze
za krzywdy moralne jakie w zwiazku z tym ponioslem nalezy mi
sie od firmy M$ deklarujacej swoj system jako "state of art"
co najmniej 100.000$

Grego