Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 17:08:15 MET DST

Hubert Janczak <huber_at_gamma.sggw.waw.pl> wrote:

>Mozna by sprobowac z enkapsulacja , ale pewnie nie ma po co.
>zreszta nie mam tego problemu z podlaczeniem sie do sieci dzierzawionej.

Niezaleznie od wszystkiego przy enkapsulacji w inny protokol masz
zdaje sie wieksze narzuty, niz zysk w efektywnosci NETBEUI w stosunku
do TCP/IP. A propos - czy sprawdzales, jak to wyglada w liczbach w
Twojej sieci, tzn, jaki masz 'przepust' na NETBEUI, jaki na TCP/IP,
a jaki na przyklad na IPX ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl